9.08.2007

Risale-i Nur'dan

Ya Rabbi! Kur'an ve kendisine Kur'an indirilen Zat hakki icin kalplerimizi Kur'an nuruyla nurlandir. Kur'ani her hastaliga karsi bize sifa, hayatimizda ve olumuzden sonra bize yoldas eyle! Kur'ani bize dunyada arkadas, kabirde yoldas, kiyamette sefaatci, sirat koprusunde nur, cehenneme karsi perde ve ortu, cennete girmekte rehber ve arkadas, hayirli islerde ulasmada onder ve rehber eyle! Bunu Fazlin, Comertligin, Keremin, Ihsanin ve Rahmetin adina senden istiyoruz!

---- o ----

Allahim sen benim Rabbim Halikim ve Madumum olduktan sonra, iki dunyanin hayatini da kaybetsem ve kainat butunuyle bana dusmanlik etse, ehemmiyet vermemeliyim. Cunku ben senin mahlukun ve masnuunum. Sonsuz gunahkarligim ve insana deger kazandiran sair guzel hasletlerden nihayetsiz uzakligimla beraber, Senin ile bir alaka ve intisap cihetim var. Iste senin boyle durumdaki bir mahlukunun lisaniyla niyaz ediyorum. EY HALIKIM, EY RABBIM, EY RAZIKIM, EY MALIKIM, EY MUSAVVIRIM, EY MABUDUM! Esma i Husnan, Ismi Azamin, Kurani Hakiminin, Habibi Ekreminin, Kelami Kadiminin, Arsi Azamin ve bir milyon ihlas suresinin hurmetine bana merhamet et! YA ALLAH YA RAHMAN YA HANNAN YA MENNAN YA DEYYAN.Gunahlarımı bagısla ya Gaffar, ya Settar,ya Tevvab, ya Vehhab.Beni affet ya Vedud,ya Rauf,ya Afüvv,ya Gafur.Bana lütufta bulun ya Latif, ya Habir, ya Semi, ya Basir.

---- o ----

Günahlarımı affet YÂ Halim, YÂ Alim, YÂ Kerim, YÂ Rahim!
Beni dosdoğru yola hidayet et YÂ Rab, YÂ Samed, YÂ Hadi.
Bana fazl ve ihsanda bulun YÂ Bedi, YÂ Adl, YÂ Hu! Ya erhamer-rahimin!
Kur’an’daki ism-i Azam ve şu âlem kitabının en büyük sırrı olan Hz. Muhammed (sav) hürmetine, bu güzel isimlerini bedenimdeki kalbime ve kabrimdeki ruhuma İsm-i Azam’ın nurlarını akıtan pencereler eylemeni niyaz ediyorum.
Bu isimlerin, kabrimin tavanı ve hakikat güneşinin huzmelerini ruhuma akıtan pencereler olsun.
Allah’ım kıyamete kadar bu isimlerle dua eden edebi bir dilimin olmasını temenni ediyorum.

---- o ----

Mülk Allah'ındır , sende emanet duruyor

Hiç yorum yok: