9.08.2007

Elmalılı Hamdi Yazır'ın Duası

Hamdini sözüme sertac ettim, Zikrini kalbime mi'rac ettim, Kitabini kendime minhac ettim. Ben yoktum var ettin, varligindan haberdar ettin, askinla gönlümü bikarar ettin.

Inayetine sigindim, kapina geldim, hidayetine sigindim lütfuna geldim, kulluk edemedim afvina geldim.

Sasirtma beni dogruyu söylet, neseni duyur, hakikati ögret.

Sen duyurmazsan ben duyamam, sen söyletmezsen ben söyleyemem, sen sevdirmezsen ben sevdiremem. Sevdir bize hep sevdiklerini, yerdir bize hep yerdiklerini, yar et bize erdirdiklerini.

Sevdin habibini kainata sevdirdin: Sevdin de hil'at -i risaleti giydirdin, Makam-i ibrahim'den Makam-i Mahmuda erdirdin. Server-i asfiya kildin. Hatem-i enbiya kildin. Muhammed Mustafa kildin.

Salat-ü selam, tahiyyat-ü ikram, her türlü ihtiram ona , onun Al-i Ashab-u etbaina ya Rab!
Amin.


Elmalılı Hamdi Yazır

Hiç yorum yok: