9.08.2007

Peygamberimiz(a.s.m)in Dilinden

"Allah'ım azabından affına,gazabından rızana sığınıyor,senden yine sana iltica ediyorum.Şanın yücedir.Sana yaptığım senayı senin kendine yaptığın senaya denk bulmuyorum.Sana gereği gibi hamdetmekten acizim"

"Ey Allahım!Ben senin tarafından gelecek öyle bir rahmet isterim ki; onunla kalbimi hidayet edesin,dağınıklığımı toplayasın,karışık işlerimi düzeltesin,iç alemimi düzeltesin,Salih ameller nasip edesin,işlerimi gösterişten riyadan koruyasın,o rahmetle yüzümü nurlandırasın,beni bütün kötülüklerden koruyasın...
Ey Allahım,bana doğru bir iman ve imandan sonra şirk olmayan yakin ve dünya ahiret ikramına kendisiyle nail olacağım bir rahmet ver.
Ey Allahım ben senden,kaza anında kurtuluş,şehitlerin makamına ulaşmak,ahiret saadetine erişenlerin hayatı gibi yaşamak,düşmanlara karşı yardım ve peygamberlere komşuluk isterim.İsteklerimi yalnız sana arz ederim.Görüşüm zayıf,işlerim noksan,çarem az olsa da bütün isteklerimi senden isterim.."

"Allah'ım huşu duymaz bir kalpten sana sığınırım."

"Allahım, günahlarımın tümünü, küçüğünü, büyüğünü, ilkini, sonunu, gizlisini, açığını bağışla!"

"Allahım, göz açıp yumuncaya kadar bile beni nefsimin eline bırakma."

"İlahi, doğru yoldan sapmaktan ve saptırılmaktan, kanmaktan ve kandırılmaktan, haksızlık etmekten ve haksızlığa uğramaktan, saygısızlık etmekten ve saygısızlık edilmekten sana sığınırım."

"Allah'ım, bolluktan sonra kıtlığa düşmekten Sana sığınırım."

"Allah'ım dalalete ugratmaktan ve dalalete ugratılmaktan Sana sığınırım."

"Allah'ım nimetinin zevalinden, verdiğin afiyetin gidivermesinden, musibetin birden bire gelmesinden, bütün gazabından Sana sığınırım."

"Allah'ım sevgini, ve seni sevenin sevgisini ve Seni sevmeye beni yaklaştıranın sevgisini bana nasip et."

"Allahım,ömrümün en hayırlı anını sonu,amelimin en hayırlısını son amelim ve günlerimin en hayırlısını ise Sana kavuştuğum gün kıl..."

Hiç yorum yok: